“Keşkek Şenliği” yapıldı

ANTALYA (AA) – Kumluca ilçesindeki Göllü Yaylası'nda “Keşkek Şenliği” düzenlendi.Göllü Yaylası Dayanışma Derneği ve Kumluca Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen şenlikte vatandaşlara keşkek ikramı yapıldı. Şenlikte, yöresel sanatçılar sahn…

“Keşkek Şenliği” yapıldı
Yayınlama: 07.08.2023
Düzenleme: 07.08.2023 18:26
A+
A-

ANTALYA (AA) – Kumluca ilçesindeki Göllü Yaylası'nda “Keşkek Şenliği” düzenlendi.

Göllü Yaylası Dayanışma Derneği ve Kumluca Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen şenlikte vatandaşlara keşkek ikramı yapıldı. Şenlikte, yöresel sanatçılar sahne aldı.

Şenlikte, sandalye kapma, halat çekme yarışmaları yapıldı, semah gösterisi gerçekleştirildi.

Kumluca Belediye Başkanı Mustafa Köleoğlu, yaylalarda eski kültürleri yaşatmak ve yeni nesillere aktarmak istediklerini söyledi.

Şenliğe Köleoğlu'nun yanı sıra Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Antalya Şube Başkanı Hasibe Akpınar, Hacı Bektaş-i Veli Anadolu Kültür Vakfı Döşemealtı Şubesi Başkan Yardımcısı Aziz Dogar, Antalya Tahtacıları Kültür Eğitim Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Özgür Çamlıdağ, Göllü Yaylası Tanıtma ve Dayanışma Derneği Başkanı Mustafa Üstboğa da katıldı.

Ajanslar tarafından geçilen tüm yerel ve ulusal haberleri, bu bölümde Netgazete.com.tr editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Yerel ve ulusal  haberleri alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.