Bir İyilik Yap Derneği iftar şenliği

Bir İyilik Yap Derneği iftar şenliği
Yayınlama: 23.02.2026
A+
A-

Merkezi Ankara’da bulunan ve kuruluşunun 11. Yılını kutlayan ‘Bir İyilik Yap Derneği’ her yıl oldugu gibi bu yıl da geniş katılımla Ramazan iftar programı ve iftar şenliği düzenledi.

Bir İyilik Yap Derneği’nin Ankara İlbank Sosyal Tesislerinde düzenlediği
Geleneksel İyilik İftar Şenliği ile çeşitli mazlum coğrafyalardan yetim, öksüz ve ihtiyaç sahibi çocukları biraraya getirerek hazırlanan etkinliklerle gönüllere dokundu.

Yoğun Katılımla gerçekleştirilen İftar programında, iyilik faaliyetlerine destek veren tüm hayırseverlere teşekkür eden ‘Bir İyilik Yap Derneği’ Genel Başkanı Ahmet Yardımcı, dernek gönüllüleri ve hayrsever vatandaşlarla birlikte 11’inci yıla ulaşmaktan dolayı memnuniyetini dile getirerek, saatleri her zaman iyiliğe ayarlı kalplerle ele ele, omuz omuza nice uzun yıllarda daha yaralı yüreklere merhem olmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.

İFTAR programı, slayt gosterileri ve konuşmaların ardından düzenlenen bir dizi etkinliklerle sona erdi.

Ajanslar tarafından geçilen tüm yerel ve ulusal haberleri, bu bölümde Netgazete.com.tr editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Yerel ve ulusal  haberleri alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.